Hallå! Är Det KRIG i världen?!

Att skaffa blogg var verkligen inte någon bra ide för mig. För nu sitter jag här och kokar
Igen.

Har precis läst en blogg om Nationalism och Rasism och jag förstår verkligen inte folk som bara skriver massa grejer som de inte vet ett jävla skit om.
Bruden skriver att hon inte är rasist, men använder ändå ordet "ras" i sina bloggar. Är man inte rasist så vet man att det ordet är en grupp individer inom en djurart, man använder inte ordet ras på människor längre, efter att någon smart person kom på att människan är en enda sort och vi är för lika för att delas in i olika "raser"
Jävla idiot!

Hon skriver att eftersom man inte kan stoppa invandringen riktigt än så vill hon minimera den, då vi har tagit tillvara på den kunskap som invandrare har.
Med andra ord, vi ska ta hit folk och utnyttja deras vetskap och erfarenheter för att sedan sparka ut dem från Sverige så fort vi inte behöver dem längre.

"Jag vill erbjuda invandrarna hemvandring, javisst. Men jag är medveten om att alla inte vill åka hem. Då får vi ge dem en anledning att vilja åka hem! Inte att hota dem eller se till att Sverige ser ner på dem, utan hjälpa dem i deras länder, så att de faktiskt vill åka hem för att det är ett bra land att bo i"

DET ÄR KRIG I ANDRA LÄNDER, DET ÄR DÄRFÖR FLYKTINGAR KOMMER HIT!
 DE FLYR TILL SVERIGE FÖR ATT ÖVERLEVA! 


förlåt, men vad är det för jävla idiot som skriver såna saker?! Hur ska små fega svenskar, som trippar omkring på rosa moln hela dagarna och är deprimerade över att det blev fläskfilé till middag och inte räkmacka. Hur ska vi kunna stoppa krig i världen bara för att vi har "tröttnat på invandring"
DAGEN JÄVLA I-LANDS PROBLEM!


Och mest förbannad blir jag, när det är så mycket tjafs om att om en invandrare gör något olagligt så ska han utvisas, men om en svensk gör något, inte fan blir det lika högt straff för honom då?
för vart fan skulle man utvisa svenskarna?
"medfödd rätt att bo här"
Ibland förstår jag verkligen inte vad människor tänker med!
tror du att svenskar har skapat ett land?
Nej, detta är världen, jorden och den har funnits längre än människan och är till för oss tillsammans, inte fan kan vi människor dela in världen i grupper för att stå och säga
"Du kan ta det där, för Detta är mitt, du får inte gå innanför strecket där, för det är mitt land"

Det är år 2007 nu, vad sägs som att anpassa oss till det och modernisera oss lite mer?

ÅT HELVETE MED NATIONALISM!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Två saker.
Räkmacka är ett ord, och kan du posta en länk?
Det som engagerar är alltid värt att läsa även om det är galet.
Och skaffa blogg var nog en bra ide´. Världen mår bättre med folk som kokar.
Nu blev det tre saker. Skit.

2007-08-28 @ 23:01:27
URL: http://oakeey.blogg.se/
Postat av: Gustaw

Haha vilken idiot.
Jag är så jävla trött på folk som vill minska/stoppa invandringen. Haha fett pinsamt.

2007-08-29 @ 08:12:31
URL: http://garf.blogg.se
Postat av: daah

asså förlåt
men handlar det om rasism eller hur man stavar till räkmacka?!
palla med besserwiessrar!

2007-09-01 @ 15:34:17
Postat av: moi

HALLÅ!! det är ju helt sjukt.. Hur kan det vara så ?!?
Något MÅSTE göras åt saken!

2007-09-02 @ 21:54:26
URL: http://bloggissen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0