hipp hipp hurra för Ariska barn


x: "Niggers" är ett ord som du tillåter stå kvar, vilket är främlingsfientligt, rasistiskt och hets mot folkgrupp, vilket klassas som brott.
och nej, just här har du inte gjort dig skyldig till något brott, men din kompis här har, och eftersom du tillåter det att stå kvar så är det dig jag måste vända mig till för förändring, eller hur?


Y: Men jag frågade dig : VAD ÄR DET SOM STÖR DIG MED MINA KOMENTARER ? vem har ens bett dig titta inne på min bdb ?


X: Men snälla! Menar du att du inte förstår vad det är som stör mig?
HETS MOT FOLKGRUPP, RASISM, OCH FRÄMLINGSFIENTLIGHET!
det är det som stör mig!


Y: Men jag tycker det är så jävla töntigt ! Så fort man säger ngt om invandrare här då blir det ett jävla liv , men om dom säger ngt om svenskar är det inte samma sak. Blir så jävla trött på skiten. och vad stör det dig att jag har skrivit sånna saker?


X: det stör mig för att min familj är invandrare, det stör mig för att du tror att du är "renrasig" och svensk rakt igenom!

Jag är ledsen att behöva krossa dina drömmar om ett framtida albino-sverige, där alla är blonda och bleka med isblåaögon! Det funkar inte så i längden!


(Dumt sagt)


Y: Jo lilla gumman, jag skiter totalt i vad du tycker ! Men det som stör mig är att du kommer och klagar på mina åsikter och säger att jag är kriminell för det ! Men vem fan har ens bett dig att vara i detta land om det är så hemskt med rasismen och allt annat ? :)

X:  Jag föddes här, smart ass!

Y: Du kanske föddes här ja, och du är svensk medborgare. Men du är inte SVENSK



Det är så roande att se 14-åringars verklighetsuppfattning.
Förhoppningsvis växer de  ifrån det med åren...
Insh allah

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, usch så pinsamma människor det finns..! Fast hur många är torra bakom öronen i den åldern ;) Kommer du kanske från Egypten, eller tycker du bara sådär annars om landet?(ang. headern) Jag har varit där en gång och längtar verkligen tillbaka dit :)

2008-01-12 @ 16:33:04
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0