DET ÄR INTE TILLRÄCKLIGT

När man väl är nere i skiten och tror att man aldrig kommer lyckas ta sig upp igen så är det lilla så otroligt speciellt. Ett enda SMS där det står hej gumman! jag vet att du har det svårt. och jag tänker på dig, kan betyda så otroligt mycket, och verkligen få hela ens värld att vändas rätt upp igen.
Jag finns där för dig, du kan alltid ringa mig eller MEN! varför kom du inte till mig när du var ledsen? är kommentarer som jag hört så ofta i mitt liv,
and you know what?
DET HJÄLPER INTE!!
man kan inte bara säga att man finns där och ställer upp för något, det räcker inte. Man måste bevisa det!
man måste ringa hem och fråga hur denne mår, man måste skicka små söta SMS, eller maila, skriva ett brev. vad fan som helst
att, du finns där för mig, stödjer inte mig tillräckligt mycket då jag ligger och gråter. För om jag väl skulle ringa, och du som alltid finns där, är på en fest långt åt helvete och inte har batterier på mobilen, vad gör jag då?

Jag behöver er nu, jag behöver era söta SMS, jag behöver höra era röster då ni säger hej gumman, jag tänker på dig!
Ingen människa i världen, kan alltid finnas nära till hands, och det menar jag inte att man ska vara heller. Men om man vet att ens polare är nere i skiten, så måste man höra av sig. om än bara med ett ynkligt SMS.

♥ Pelle Robert Alexandra Wille ♥
Ni vänder min värld åt rätt håll igen.

Kommentarer
Postat av: Karin

scary.. jag kan så lite om klimatförändringarna, men skulle gäran vilja lära mig mer...

2007-07-24 @ 15:36:00
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0