Ravefest eller Parkbänk?

jag orkar verkligen inte med folk som hela tiden är så duktiga på att kommentera vad som är modernt eller omodernt, mode eller inte. ute eller inne.
Har tröttnat.

Var nyss och kollade in olika blogg sidor och ser en kvinna som har skrivit om Rave fester, och jag blev bara såå trött på vad som stod.
hon hade hört när de pratade på radion om Ravefesterna och att det är mycket droger runt om detta, men att polisen ändå inte vill förbjuda det eftersom festerna då kommer hållas i hemlighet inne i skogar.
hon avslutar bloggen med att säga sin åsikt och en kommentar som lyder: . Förhoppningsvis lär ungdomarna sig att både rave och knark är såå 1995.



 Jag förstår inte det här med Förhoppningsvis lär dem sig då att både rave och knark är såå 1995"
varför MÅSTE ALLT HANDLA om vad som är ute eller inte?
va fan, vill ungdomarna knarka i skogarna så låt dem göra det!
Herre gud, det straffar sig ändå i längden!
Men just att knark och rave är sååå 1995Med Rave kan man göra hur mkt man vill, för det behöver inte innebära att man i och med det knarkar. Även om det säkert är vanligt.
men ge upp det där med ute eller inne, vill jag ha afro o Buffalos så har jag det! SAME SHIT!

 nu är det 2007 så nu måste jag göra som alla andra ungdomar, alltså sitta på en parkbänk i centrum o supa på 3,5:or, eftersom RAVE är SÅÅ UTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0