SEX LOCKAR!!!

Jag skrev ett dagboks inlägg, med en speciell rubrik, bara för att kolla hur mycket sex verkligen lockar människor.
och efter att ha skrivit ett dagboksinlägg för ett tag sedan, men rubriken "åh, din stora kuk!" så fick jag ett väldigt intressant inlägg av en snubbe, han skrev:

Angående rubriken: Åhh din stora kuk!! JA! Jag gick in i din dagboksinlägg bara för att se vad det är för jävla pucko som skriver såna dumheter på den här sidan.. Tänkte bara informera puckot om att det faktiskt finns andra forum för sånt.. Men nu inser jag att du antingen har en mycket sjuk humor , för sjuk för min och dom flesta andras smak här på badboll, eller att du har problem. och isåfall kan jag bara säga: SÖK HJÄLP!!


jag förstod inte riktigt varför han blev så upprörd över detta, för om jag hade skrivit  åh din stora tå så tror jag inte att han hade reagerat.
när jag skriver ett svars inlägg till honom och frågar om det verkligen var någonting att hetsa upp sig över, så får jag ett nytt inlägg från honom

Ja, både jag och min sambo undrade vad det var för kul med det där..? Omoget kan jag bara säga om det hela!! Du är välkommen att ge en bra och godtagbar förklaring.. För vi vill ej se sånt på denna sida..!!

vad jag vet så är det ett antal personer som bloggar om både alkohol, droger och sex, men hoppsan! det stod visst kuk i den här rubriken, då börjar vi tjafsa som treåringar!!!

varför har man då ingenting bättre för sig än att sitta med sin sambo och hetsa upp sig över vad någon helt obetydlig person skriver på en jävla community!
nu är det så att vi har både yttrande-och tryckfrihet i det här landet S V E R I G E
så snälla, sluta tjafsa om små saker!

Sex lockar! det vet alla!
varför står det annars halvnakna brudar och plutar med läpparna i en reklam för strumpor?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

ROFL!
Förmodligen samma snubbe som skriver spaltmeter med insändare i DN om hur upprörande det är att folk visar någon form av hud på stan. (Men samtidigt tycker det är förjävligt med muslimska tjejer som ska bära sjal i skolan) ;)
Hoppas du gav en godtagbar förklaring nu bara! ;)

2007-07-21 @ 17:20:38
URL: http://oakeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0