So you love all bottoms?

Jag satt på bussen en kväll tillsamans med två killkompisar, och jag noterade att på varenda busshållplats fanns samma reklam för olika trosor, de reklamerna har jag stört mig på länge nu!
Det är en stor affisch med en bild på en bruds röv (dessa exepar fanns då)

Det är lugnt för mig, hon får gärna visa sin röv för hela Sverige, I dont care!
Men det som jag bryr mig om är att texten under hennes röv lyder "We love all bottoms"
Men då undrar jag, är det inte lite konstigt, att det är samma form och storlek på varenda bild fastän alla bilderna visar olika brudars rövar?
Om företaget verkligen älskar alla former på allas rövar så borde de väl verkligen ha olika former då?
Borde det inte vara en cellulitpunkterad skinka brevid den fasta? eller en gammal, hängig röv, brevid den "perfekta" som företaget så stolt visar upp?
   För endast om de gör så, kan de säga att de älskar alla rövar, utan att ljuga! man kan inte säga att man älskar alla och sedan prioritera en,
för då snackar man

mycket
skit!

Pulicerar man en bild och en text som dem här tillsammans, måste man ju verkligen visa att det stämmer!
   Det är inte första gången som jag stör mig och reagerar på Lindex utseende fixerande!
Älskar ni alla former kan ni sätta upp en bild på min gammelfarfars röv istället för den 20åriga skönhetens, eller hur?
NI SOM ÄLSKAR ALLA!

Det tror jag faktiskt kan bli bra, för då kan ni ju leva upp till ert  vackra, upprepade citat.
Sluta snacka så jävla mycket skit och säg det ni egentligen vill ha sagt!
 Man ska vara  ung, fast och sexig!

Då först, kan ni ta vilka jävla bilder ni vill!

Kommentarer
Postat av: Robert

bra skrivet även detta, har även jag tänkt på att de inte är olika rumpformer på bilderna.
förlåt för kommande, men jag måste bara:
.. jag tror inte att din gammelfarfar skulle uppskatta om Lindex visade upp hans rumpa med ett par trosor på sig, skulle vara bättre med kalsonger men Lindex har inte kalsonger för människor äldre än typ 12 år.

2007-07-02 @ 19:49:37
URL: http://cafe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0