Vackra älskade barn!



20 april 2007 - Gudmor!
Felicia Johanna


De vackra blåbruna ögonen som glittrar i ljuset och det där jollrande skrattet då kyssarna dränker dina runda kinder. vem kan motstå de ögonen, de knubbiga små händerna som krampaktigt tar tag i mina fingrara o stoppar dem i munnen?

Älskade barn
Älskade barn

Du är så vacker och du är så älskad.
och jag kommer finnas här, kommer alltid finnas här för dig.
alltid älska dig, sakna dig och ta hand om dig.

Du är min och jag är din och du och jag ska vara de enda i världen en dag.
från den dagen då du för första gången lät din blick falla på mig med ett leende,
till den dagen då jag med rynkig hud och gamla ögon fortfarande minns dig som mitt blod och mitt hjärta.

all tid emellan det förflutna och framtiden.
- all den tid ska jag älska dig.
och den dagen då jag slutar med det, kommer inte att vara dagen då jag dör,
inte heller dagen då du dör.
utan den dagen det regnar tårar av sliver ner på vår kommande generation.
Evigheters evighet, och längre därtill..
Älskade barn!
Vackra älskade barn!

Kommentarer
Postat av: Nina

kändisar, om hur de ser ut å så.. influeras

2007-07-24 @ 22:36:33
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0