Back In The Game

إياي، نفسي

Jaha.
så då har man äntligen lyckats fixa till sig en blogg, efter två dagars sökande på olika hemsidor, misslyckade inloggnings försök, och förbannande över den ständiga texten:

  "Sidan är ej tillgänglig!"



Jag är Tezzie.
Jag är The sea , jag är också klippan, berget och sjön, men inte riktigt havet...
än...


- The sea is everything!
- no, not  the ocean,
 and as long as she is the sea, she will not be the ocean,
and then she is not everything!


Jag och min syster pratade om att äta Sushi en kväll, eftersom jag aldrig smakat det innan. Efter mycket tjat på morsan, då hon vägrat att skjusa min syrra till Take Away restaurangen så drar hon iväg, och min fina kommentar då hon bestämmer sig för att ta bussen istället, lyder:
Amen, ska du ta bussen dit och tillbaka? då hinner det bli kallt ju!

Nej jag är inte dum, det blir bara fel när jag tänker!

Belgisk valon, Egypten, Finland, Tyskland, Sverige.


Lionel Richie, Aerosmith, Nancy Aajram, Redrama, Timbuktu,





   Skorpion  891117
   This is me!


Du är en fängslande person med ett enormt mått av självförtroende och en intuitiv förståelse för både människorna och världen. Du går inte ur vägen för andra människor, tycker ofta bra om dig själv och låter dina vänner komma till dig. Och om de inte kommer så låter du dig inte bekymras av det. Du trivs gott i ditt eget utmärkta sällskap. Du kan vara mycket dogmatisk och påstridig och kan argumentera för din sak, men det viktiga för dig är inte alltid logiken i dina argument utan att vinna tvisten. I diskussioner kan du slingra dig och glida undan, vilket kan får dina menings motståndare att förtvivla. När du känner så känner du starkt och du har även en stark intuition, vilken du har en stor respekt för och gärna lyssnar till. Du är oerhört sensibel, ditt känsloliv är lättpåverkat och du kan verkligen påverka det motsatta könet.



Dina förhållanden präglas av känslosamhet och en stor portion svartsjuka. Ogillande eller till och med hat kan uppfylla dig och helt driva bort kärleken om du anser att man inte tagit tillräcklig hänsyn till dina känslor. Du kan verkligen pendla mellan känslosamhetens ytterligheter. Du är misstänksam och slug, framför allt när det handlar om personliga frågor, och om du får chansen tränger du in i människors privatliv, men är å andra sidan som en mussla när det handlar om ditt eget.

du har en fänslande personlighet och en dragning åt det mystiska och andliga.



Therese Betyder Jägarinna.
Hon jagar och segrar på kärlekens marker men klarar sig väl även utanför den.
En romantisk Touche av Kejsarinna och franska seder.
Therese Liksom Amor
Skjuter oftast mitt i prick





Långt tillbaka i tiden, då jag ännu bara funderade på att skaffa en blogg, var jag rädd för att jag skulle använda detta som en "dagbok" som hela sverige kunde läsa öppet.
Just för att jag nyss legat i min säng, stirrat upp i taket ett antal timmar, sedan gått in till brorsans barskåp och fyllt munnen med vodka bara för att bli av med de obehagliga känslorna som smygit och förföljt mig de senaste månaderna och dragit sina kalla beninga fingrar längst min nacke...






Kommentarer
Postat av: Jonathan

hehe ja de intressant :D du har en skorpions ögon iaf jag e också skorpion :) de stämmer rätt bra in faktiskt xD

2008-03-08 @ 18:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0