Jag hatar dig och dig och dig!


Nu när skolan precis tagit fart igen, och det mesta som har att göra med det sket sig från första början,
nybliven singel och det känns som varje kille man träffar och blir intresserad av antingen har flickvän eller bara vill ha en i säng.
Har ingenting att göra, två kompisar har flyttat från stan som man antagligen inte kommer se på ett par år framöver
När man ligger i sängen, ser upp i taket och tycker så synd om sig sälv för att allting bara skiter sig.
vad gör man då?
Hur tar man sig ut ur skiten?
Hur gör man för att må bra igen?


Egentligen så är det helt sjukt vad små problem en stockholmsbrud har det, det är så egoistiskt  och självupptaget så jag vill spy.

äckliga jävla stockholmsfjolla.

just nu har jag kommit in i en period då jag bara vill ligga här och tycka synd om mig sälv för att
"alla bara skiter i mig" och "ingen vill lyssna på mig, fastän ja behöver prata"
jag har kommit in i en period då jag bara vill hata allt och alla.
och därför
börjar jag med
dig




Dessutom hatar jag folk som säger
"tänk på barnen i Biafra"


Kommentarer
Postat av: krusee

tyck inte synd om dig själv.
lev nuet, hur svårt det än är!

2007-09-02 @ 21:10:26
URL: http://krusee.blogg.se
Postat av: Sofia

haha. Biafra, en klassiker. Min mamma fick höra det när hon var liten, så inte mer än rättvist att jag får höra det nu!
Cheer up girl!

2007-09-02 @ 21:40:55
URL: http://sofiajohnsen.blogg.se
Postat av: Caroline

Aaa, världens bästa födelsedag! Ibland får man tycka synd om sig själv, se bara till att de inte blir långvarit bara! Hoppas du mår bättre snart! /Sess

2007-09-03 @ 10:04:52
URL: http://sessansally.blogg.se
Postat av: Louise

Det låter som att du har all rätt att ligga och tycka synd om dig själv! Vissa perioder behöver man det...
Hoppas det känns bättre snart!

2007-09-03 @ 22:21:27
URL: http://sleeping.blogg.se
Postat av: Bra lyssnare.

Jag kan lyssna på dig =)

2009-09-10 @ 15:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0