Hej, Jag bedriver välgörenhet här, som faktiskt går att göra någonting åt!

Jag fick nyss ett intressant inlägg, pågrundav att jag just nu håller på att "rädda världen"

"Alltså, visst är det bra att folk engagerar sig i sånthär.. men om man tycker synd om någon kan man lika gärna tycka synd om alla. Tänkt på djurhandel, djurmisshandel misshandel, våldtäkter, barnprnografi, alla små stackars beafrabarn i Afrika, könsstympning osv osv. Det finns hur mycket som helst att tänka på och tycka synd om. Därför orkar jag inte bry mig om något av det eftersom jag ensam person inte kan göra något åt allt detta. Enligt min mening: Tyck synd om (hjälp till att försöka förhindra) eller inte alls. Dock roligt att se att någon har bestämt sig för en sak att stödja!"

Alltså, till er alla som inte förstått varför jag gör det här:

Andledningen till att jag försöker sprida ut kunskap om humantrafficking är för att det GÅR att stoppa.
Anledningen till att jag riktade in mig på just prostitution, inom människohandel, är för att man måste börja någonstans.
och anledningen till att jag sprider ut detta på bloggar är för att här sprider man ut sina tankar och åsikter om saker och ting som händer i ens liv.


Nu försöker vi alltså en gång till
http://www.edu.nacka.se/therese.berg


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej jag har läst och länkat dig! ha en skön lördag!!
;)

2008-04-12 @ 15:08:57
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Hasse Arvidsson

Du gör ett jättebra och viktigt jobb.
Fortsät.
Det har betydelse.
Hasse A

2008-04-12 @ 22:29:07
URL: http://goodlife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0