So I keep walkin'

Jag träffade Alexandra el greko igår.
Pratade oavbrutet som galningar under fem, sex timmar...
eller okej,
Jag pratade, hon fick sitta och lyssna...

Köpte en webcamera, en present till Alexandra och fick en present av henne.
Letade också efter en bok jag skulle ha;
Tunn is av Hasse Arvidsson.
Efter vad jag har läst av honom innan så var det någonting jag verkligen ville ha!
Men inte det nej.

"Den är slut i alla våra butiker. Går inte att få tag på längre"
(Aha, fuck you too then!)


Men det är när man kommer hem, möts jag av detta söta lilla meddelande från författaren:

"Skicka 60 kr i ett kuvert.
Till min mottagning.
Så skickar jag en bok."

So I keep walkin'


Ringde till Egypten sen också! 48 minuter och 50 sekunder hann jag prata efter att laddat på mobilen med 100 kronor (comviq Amigo)
YA SALAM!
Jag behöver inte säga mer än att det var värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0