Ya

- Älskling, glöm inte bort att det är strejk med bussarna nu bara
- Nej Jag har redan tänkt ut det. Jag hittar alltid en väg till dig, mitt hjärta!


Nekade en 2:a handslägenhet idag.
Fan också.

Fan Fan Fan.

Ville så gärna men det var alldeles för taight om tid. Kanske lika bra om jag ändå ska åka snart.

- Teta, min chef måste veta när vi ska åka.
- Ya, Ya! Jag ska höra med Morfar.

Så du betalar min livsförsäkring?
Bra då vet jag vem jag ska tacka så mycket sen när räkningen kommer...
Tack tack tack.

Ya hamarr


Kommentarer
Postat av: Marjan

Thank you, T!

Jag packade ner mitt rum i tre kartonger idag, hittade ett a3 papper jag fick av dig i ettan. ska visa dig en dag. den värmde!

2008-07-02 @ 00:04:10
URL: http://guiltyfeets.blogg.se/
Postat av: Käraste kussen

Heej Therese,DIn käraste kusin Hanna här, Såg att du hade skrivit en komentar på min blogg,, Love that one:P Jag förstog nästan direkt att det va du. Puss o kram, Hanna:)

2008-07-02 @ 21:56:08
URL: http://wwwmeandyouyouandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0