Det är lugnt, det är ju sommar.

Jag vaknar upp
Nu precis.

Lindar ett lakarn om kroppen och tassar in i köket.
Klockan är långt efter ett, och jag ber till Gud att ingen har rört kycklingklubborna som jag så
desperat försökte laga till dagen innan.

Lyfter på locket, och upptäcker att min kära syster har lämnat kvar en till mig.
Tack, unge! Tack!

tar tag i den största biten, och tuggar.
Oh det är så gott!
Oh det är så skönt att vakna upp och äta kycklingklubbor det första man gör.
Det är sommar
Jag är ledig.
Och jag äte kycklingklubbor till frukost.

Och det är så skönt!

Kommentarer
Postat av: Hasse Arvidsson

Du är grymt bra på att skriva igenkännande.



Inget onödigt tjaffs.



Du är mycket begåvad.



Jag beställer din bok som jag vet kommer förr eller senare.



Hasse A

2008-06-12 @ 21:59:33
URL: http://goodlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0